Funkcja przelewu na telefon BLIK dostępna jest w aplikacji MobileNet.
Przelew na telefon BLIK to jedna z najważniejszych funkcji BLIKA. Dzięki niej możesz błyskawicznie przesłać środki odbiorcy bez podawania numeru konta bankowego. Nie ma znaczenia, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Wystarczy, że w swoich aplikacjach bankowych macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK.
Usługa dostępna jest 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Przelew dociera zazwyczaj w kilkanaście sekund.
Domyślny limit dzienny przelewów na telefon BLIK wynosi 500,00 zł.
Maksymalny limit dzienny przelewów na telefon BLIK wynosi 1.000,00 zł.
Limit jednorazowego przelewu na telefon BLIK wynosi 1.000,00 zł.
W celu aktywacji usługi Przelew na telefon BLIK w aplikacji BS Kożuchów mobileNet:
- wybrać "Ustawienia" -> "BLIK" -> "Przelew na telefon BLIK"
- wybrać rachunek, na który wpłyną środki przesłane Przelewem na telefon BLIK
- zatwierdzić numer telefonu do odbioru Przelewów na telefon BLIK
- zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuję regulamin BLIK”
- zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji
Po wykonaniu tych czynności Przelew na telefon BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
W celu wykonania Przelewu na telefon BLIK w aplikacji BS Kożuchów mobileNet:
- uruchomić aplikację MobileNet
- wybrać "Przelew na telefon"
- wpisać numer telefonu odbiorcy lub wybrać go z książki kontaktów telefonicznych
- wpisać kwotę przelewu
- zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji